fredag 23 september 2011

Dålig på uppdatering

Just nu är jag dålig på att skriva men är nere hos mina föräldrar nu så det blir liksom inte av helt enkelt.
Händer väl inte så jättemycket, skrivit in mig på skolan och vart hos vc och fått koncentrerat att astman är tillbaka, känns ju surt när man ändå tränar och så men det är bara att börja med medicin igen. Inte världens undergång, även om det är trist.

När det gäller träning har det inte blivit någon här men på måndag ska jag upp på löpbandet och ta mig en tur, ska bli så skönt!
Gäller att komma igång nu så jag inte hamnar i en motionssvacka igen...

Vikten går neråt, hur mycket denna veckan vet jag om en stund när jag väger mig, inte orkat än.
Äter inte enl Dukan längre, tröttnade då jag hade noll energi och den behöver jag! Men kör gamla hederliga kaloriräkningen istället och har skött det bra hittills, kring 1300 kcal håller jag mig till.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar