fredag 30 september 2011

Första veckan avklarad!

Första veckan med Praktiskt marknadsföring avklarad idag och hann precis skicka in min inlämningsuppgift innan kl 12 som var deadline. Satt och renskrev mina uppgifter och projekt och det tar verkligen mer tid än man tror. Satt i 2,5 timme och bara skrev och hann då precis. Blev ju iofs störd lite sista 30 min av en viss liten herre;) men ändå, lång tid och det tål att tänkas på till nästa gång.
Kursen är ju bara 2 veckor (50 p) så nästa vecka är sista, sedan börjar jag på B kursen. Snabba ryck men det är min grej!

Hur går det med vikten då? Har faktiskt inte vägt mig på en vecka nu och låter bli till nästa fredag då jag äntligen kommit in på rätt bana igen så förhoppningsvis får jag minus om en vecka för denna veckan skulle garanterat visa plus... Men, det är ju mitt eget fel och bara jag kan ändra på det och det har jag. Ätit helt ok idag och hållit mina kalorier. Gäller bara att fortsätta så!
Ska göra ett schema för att strukturera upp livet lite, skriva mattider, träningstider och lite sånt, kan behövas för jag känner att jag liksom fastnat lite i tråkiga rutiner nu och eftersom maken börjar jobba på måndag efter 6 månaders pappaledighet så behövs det ju ännu mer för att ta sig ur det tråkiga ekorrhjulet.

F kommer nu då maken som sagt börjar jobba att gå 6 timmar på dagis istället för 3 eftersom jag ju pluggar och behöver verkligen dom timmar som hon är där. Skulle verkligen behöva att L också gick men som sagt, inte fått plats än så jag får plugga mycket på helgar och kvällar så jag har lite mindre att göra på dagarna iaf. Kan ju liksom inte ignorera honom i 6 timmar... Men han är ganska duktig eller vad man ska kalla det, på att leka själv och det går ju alltid att hitta på lösningar tills han väl får förskoleplats.

Nu blir det till att roa ungarna lite innan dom åker i säng om ett par timmar, sen blir det hockey och liiite godis!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar