måndag 8 augusti 2011

Både bra och dåligt...

Vart en blandad dag idag. Först det positiva:
*Åt bra bortsett från från att jag glömde kvällsmaten då jag tjötade med mamma i telefon nästan en timme.
*Tjötade med mamma i telefon nästan en timme, hehe!♥
*Sökt 3 jobb
*Känt mig mindre fet än vanligt(inte ofta det händer)
*Sökt 2 komvuxutbildningar(housekeeping/hotellstäd och barista)

Och så till det dåliga:
*Fick avslag från kommunen att läsa distans på annan ort, surt då jag behövde dom poängen...
*Ingen träning... idag heller.
*Illamåendet har kommit tillbaka, störande!

Så ja, blandad dag. Men när det gäller skolan så är det bara att kämpa vidare, jag har ju som sagt sökt både nya utbildningar och sökt jobb så det ordnar sig alltid!

Matmässigt har det var ok som sagt, igår blev det ju lite väl mycket kolhydrater och idag för mycket protein, hehe räknade lite fel men men ingen katastrof precis. Så här åt jag iallafall:

Frukost
*Hönekaka: 68 g(K)
*Smör: 1 tsk(F)
*Medwurst: 20 g(P)
*Jucie: 1,5 dl=samma som en frukt

Lunch
*2 stekta ägg: 115 g(P)
*Olja: 2 tsk(F)
*Röd mjölk: 2,5 dl

Middag
*Korvstroganoff
-Pasta: 80 g(K)
-Korv: 120 g(P)
-Olja: 2 tsk

Kväll
*Lättmjölk: 2,5 dl

Totalt

Kolhydrater: 148 g(150 g)
Protein: 255(180 g)
Fett: 5 tsk(5 tsk)
Mjölkprodukter: 5 dl(5 dl)
Frukt: 1 st(3 st)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar