söndag 28 augusti 2011

6,1 km powerwalk

60 min powerwalk till enda, skulle kört crossen idag egentligen men kände hellre för powerwalk. Men just precis nu ångrar jag det, körde ju fast ungarna var här och så klart bråkade dom och var jobbiga heeela tiden. Så man tappade ju fokus och sista 30 min var bara en ren jävla plåga... Dåligt samvete får man också för att man motionerar istället då maken fick handskas med dom själv... Han tycker inte jag ska ha det men kan inte hjälpa det...
Så, inget bra pass idag, riktigt irriterad just nu bara, sen tror jag det är värre pga pms också. Nåja, ska sitta och lugna ner mig en stund nu.

Det blev 6,1 km powerwalk (mellan 5,5-6,5 km/h) och 704 kcal brända. Och totalt denna veckan så har jag förbränt 3039 kcal.

Ingen vila för barnen idag heller, dom sov ju lite längre än vanligt så. Dock börjar det bli liiiite gnälligt nu och ett par timmar kvar till läggdags men dom lär nog somna snabbt och gott sen när det är dags.
Passade även på att beställa höst/vinterkläder till barnen från HM, gillar verkligen deras kläder, mycket fint till båda pojkar och flickor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar