söndag 2 januari 2011

Då var dagen slut

Då var dagen slut nu då eller slut vet jag inte men har tagit sista påsen för dagen så jag antar att "matdagen" är slut. Det går bara bra, sjukt jobbigt men det blir ju bättre. Hoppas på ett litet minus även imorgon!

Haft en relativt lugn dag, så lugn som den kan vara med en trotsig 2 åring och en 10 månaders. Bråk och skrik varvas med kramar och lek typ. Blir extremt frustrerad när F inte lyssnar utan gör om dumheterna som man precis sagt nej till om och om igen. Och ignorera det kan man ju inte alla gånger heller, som när det gäller att knuffa L. Men det blir väl bättre om några år det också, när dom flyttat hemifrån, hehe!

Vart på hockey idag också, Frölunda mötte SSK, en skittråkig match men vi vann med 4-0 så det var riktigt nice! Hoppas min nästa match blir roligare men vi möter ju ett mycket bättre lag då så jag har höga förväntningar, FBK tror jag är min nästa men är inte riktigt säker. Kul ska det iallafall bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar