tisdag 9 november 2010

Inte alls på humör...

Har vart på dåligt humör hela jävla kvällen, vet inte ens varför och minsta gnäll går mig på nerverna. Hatar när jag blir sån, känner mig som elaka mamman typ... Men ungarna har vart relativt ognälliga ikväll så det är skönt.
Fått massiv huvudvärk också... gnäll gnäll gnäll!

Får väl ta en huvudvärkstablett och lägga mig i soffan och glo på tv en stund och hoppas det går över. L han roar sig själv med diverse leksaker som dom båda spritt ut över hela lägenheten, hehe ja se ungar och deras tornadobeteende!

Just det ja, glömde ju skriva om hur det gick sen igårkväll/natt. L somnade kring 22, gick inte att hålla honom upp längre och sen vaknade han vid 3 så en timme bättre men han sov på mig ganska lugnt till kl 5.30, då började han bli jobbig men lyckades få han att somna om tillslut.
Lär väl ta ett par nätter till men jag hoppas det ger mig sig så han sover i sträck till kl 6 hellre istället.

Bra dag idag också, inget fusk. Åt dock risgrynsgröt 2 gånger vilket jag inte var så nöjd över(i normal mängd då) men hade inte så mycket annat hemma. Ska köpa något annat man kan ha i tallrik, är trött på risgröt och naturellyogurt med banan. Kanske skulle testa Speciell-K eller vad det heter, ska ju tydligen vara sååå bra.

1 kommentar:

  1. tävla gärna om en personlig almanacka
    http://lindisen81.blogspot.com/2010/11/tavling-vinn-en-personlig-almanacka.html

    SvaraRadera