söndag 17 oktober 2010

Veckan är snart slut

Om 1 timme är denna veckan slut och imorgon börjar en ny. Fullt upp med dagis och massa städning, ska träffa en kompis imorgon också om hon har tid, hoppas det iallafall för det var ett bra tag sedan vi sågs.
Längre inskolning imorgon, 1,5 timme och jag tror inte vi ska vara där då heller och dessutom tror jag att det inte behövs så fasligt mycket mer timmar där för inskolning, det går ju super för henne så. Men får se vad lärarna säger. Kommer kännas konstigt att gå därifrån utan henne sen, är ju bara för 3 tim men ändå... min lilla tös♥

Tränat idag också, 2 tim(125 min) på motionscykeln, 5,33 mil och en förbrukning på 848 kalorier. Nöjd! Tränade aldrig igår men tänkte ha lördag som vilodag, C tycker jag ska ta onsdag också men jag vet inte... lutar mot bara lördagar än så länge.

Dina kalorier idag


Mat: 1391 kcal

Motion: -848 kcal

Summa: 543 kcal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar