fredag 22 oktober 2010

Ursäkta frånvaron

Har inte haft tid förens nu att skriva, haft fullt upp med städning och allmänt fix till bröllopet, mest handling och fixande av mig själv då.

Känns lite konstigt att jag från och med imorgon inte kommer ha mitt efternamn som jag haft i 25 år men också häftigt! Kommer bli en fin dag imorgon♥

När det gäller vikten så går det väl sådär, haft ett par dåliga dagar nu men det är bara att ta nya tag på söndag. Har lagt undan vågen dock, kommer väga mig igen kring jul och har som mål att väga 82 kg då. Sätter inte för högt mål, vill ju nå det också. Kommer däremot mäta midjan lite oftare, varannan vecka eller så och se om det minskar där istället ett tag.
Behöver komma bort från vågberoendet som jag har, våga vägra vågen!

Träning kommer fortsätta vara promenad och motionscykling, tänkte även köpa gymkort i vår om jag börjar plugga. Älskar ju att stryketräna så det skulle bli väl investerade pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar