tisdag 12 oktober 2010

Phuuu!

Klar efter ännu ett 2(120 min) timmars pass på motionscykeln, 826 kalorier förbrända och mina stackars lår gillar vilan dom får just nu! Kom 4,97 km idag och igår 4,9(glömde skriva det igår så), helt ok men hade gärna kommit längre men det kommer ju. Kondisen är väl inte den bästa just nu tyvärr. Men den är fortfarande bättre än när jag väl fick cykeln, var väl lite mindre än 4 år sedan, då orkade jag bara cykla sakta 10 min sen var jag tvungen att vila, var helt slut! Dock vägde jag ju mängder då också, förklarar ju en del. Men sjukt att man vart i så kasst tillstånd som då, tur jag tog tag i det innan det blev värre.
Då var jag glad när jag orkade 30 min utan vila, Nu orkar jag 2 timmar utan vila även om det är tungt i slutet.

Dina kalorier idag


Mat: 1862 kcal

Motion: -826 kcal

Summa: 1036 kcal

Ja, jag har ätit godis idag med... suck på mig men får som sagt försöka komma till rätta med det... nån dag. Känns inte som om det är någon mening just nu, har inte lust eller motivation att försöka fixa det så. Men jag äter ju nyttigt bortsett från det så när jag väl lyckas komma till bukt med godisproblemet så kommer säkert kroppen tacka mig, hehe just nu tycker den nog jag är lite kass men jag går ju fortfarande ner. Tack vare min motion!
Kommer dock aldrig sluta äta godis och sånt, nä sån är inte jag!

1 kommentar:

  1. Duktig du är! Vad äter du på dagarna? Till lunch ochmiddag? Kunde vara roligt med lite nyttiga tips :) äter F samma som du? Kram Åsa

    SvaraRadera