måndag 4 oktober 2010

Ny vecka

Då var det måndag och ny vecka, har för en gångskull något planerat också. Ska träffa ett par tjejer från familjeliv som har barn i Ls ålder, ska bli skoj!
Ingen bra natt inatt, först och främst tog det år för mig att somna och när jag väl somnat så vaknade L och då var det bara att gå upp och fixa mat. Han har börjat sova väldigt dåligt på senast tiden, hoppas det är någon fas eller nåt...
Sen när jag väl la mig igen så tog det ju evigheter tills jag somnade, tror klockan var närmare 2-3 eller nåt. Så idag känner jag mig inte pigg men hoppas det vänder, har ju bara vart uppe en liten stund så.

Idag hoppas jag hinna städa och diska lite, kan behövas. Borde gjort det i helgen men var ju int helt 100 då så får allt försöka göra mig lite tid till det idag. Gäller bara att försöka roa kidsen samtidigt, brukar la gå sådär, hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar