torsdag 7 oktober 2010

Känner mig inte helt hundra...

Vaknade alldeles snuvig och frusen idag, så fan att man ska vara sjuk minst varje vecka tydligen... Men får väl ta det lugnt idag så går det nog över. Ska ju till stan imorgon och träffa ett par tjejer som sagt för första gången, ska bli skitkul!
Tänkte dra till VC också och göra resterande prover så det blir gjort, vill ju börja äta mina järntabletter också så jag blir piggare, får ju inte gör det förens proverna är tagna så.

Fundrar på det där med träning just nu också, saknar min kära motionscykel som står uppe på vinden. Den kan jag nämligen lätt träna 2 timmar på utan problem(om jag kör lätt/medel takt då) och om inte annat så gillar jag och cykla. Men den tar ju så förbannat mycket plats... trist då jag vill ha ner den igen men också tycker det är skönt att det inte står massa saker ivägen där man går. Ett dilemma det där. Funderar på att köpa en mindre men det kostar ju, hittade dock en på rusta för 800 kr som man tydligen kan fälla ihop också. Såg den i en träningsbutik också men där kostade den 1300 kr tror jag det var. Inte så dyrt men har man inte pengar till det blir det ju det ändå. Känns lite ostabilt dock, att man kan fälla ihop den alltså men ska kolla runt lite och se om jag kan hitta någon recension eller så på den. Skulle ju vara perfekt då vi inte har så mycket plats här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar