onsdag 27 oktober 2010

Ett och annat

Mår fortfarande kasst men känner att ett litet inlägg kan man ju slänga iväg med hjälp av kära mobilen. Kan ändå inte gå till datorn då L ligger och sover i mitt knä, mys<3

Var ju på bvc igår med L och det gick som vanligt bara bra, fick massa beröm om hur duktig han är som kan krypa så bra och ställa sig upp med stöd.
Växer bra gör han också, vägde 9300 och var 70 cm.

Hoppas bli frisk snart så jag kan börja träna igen, känner verkligen att kroppen behöver det! Har ätit riktigt åt helvete några dagar nu också, känns ju sisådär men har styrt mig åt ett bättre håll nu idag iallafall. Gäller bara att hålla sig åt det bra hållet men det ska nog gå, har trots allt massa stöd av mannen här hemma<3

Sen sitter jag och väntar på att det ska bli november så jag får veta om jag kommit in på utbildningen, hoppas!
Inte bara för utbildningen i sig jag vill komma in utan även för det sociala. Känner mig otroligt ensam ibland, har liksom ingen i närheten att umgås med... Har såklart mina älskade ungar och min man men det är inte riktigt samma sak.
Det är nu jag känner att jag verkligen får lida pga hur jag mådde för med depression och socialfobi... Orkade liksom aldrig 'skaffa' kompisar ordentligt och sen tror jag inte jag var så kul att umgås med just då heller.
Sen är jag, var också iofs, social men det känns som om jag inte är så bra på att 'vara' det. Känns som att jag säger och gör fel saker hela tiden så fort jag försöker skaffa kompisar. Är väldigt osäker antar jag och blir nervös pga att jag var utstött i skolan och ingen ville umgås med mig.
Såklart det ger en ärr så att säga, man tror det är något fel på en... Men hoppas komma över dom känslorna helt, har kommit en bit påvägen iallafall.
Och jag har kompisar men ingen som bor här där jag bor.
Får försöka ta mer intiativ att träffa dom vänner jag har men har svårt för det, känns som om jag alltid väljer fel tillfällen eller nåt typ...
Nåja slut gnällt om detta nu, skönt att få ut känslorna lite.
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar