onsdag 6 oktober 2010

Dimma...

Denna dagen kommer nog som igår gå obemärkt förbi i en dimma av trötthet. Fan va trött jag är på att aldrig få sova ordentligt... Det kommer ju bli bättre men det hjälper ju inte mig precis just nu och vila blir det ingen idag heller. Får försöka komma i säng tidigt men som vanligt lär väl inte det hända heller, fastnar alltid vid nåt tv:program. Dåligt dåligt men sån är jag.

Får försöka göra det bästa av dagen istället, ska gå ut om en stund och roa ungarna lite. Hoppas få hämta mobilen också, så kan jag sitte och pillra med den ikväll.
Har precis sökt kallskänka/cafe utbildning, känner att jag måste försöka utöka oddsen för jobb och det kan jag ju tänka mig att jobba med i framtiden så varför inte chansa? Men det är inte 100 att jag kommer kunna läsa den, om csn inte godkänner mitt brev(som jag kommer behöva skriva då det fattas typ 1 termins poäng)om varför jag hade dåligt studieresultat senast så kan jag ju inget göra. Har inte råd att plugga utan inkomst eftersom C dessutom måste bli föräldrarledig om jag börjar skolan och då går det verkligen inte! Finns ju inga andra sätt att få pengar till plugg förutom csn så... hoppas verkligen dom är förstående men nu när jag är frisk har jag lättare att uttrycka mig och jag tror jag kan förklara varför det blev som det blev och hur jag kan bevisa att det inte kommer bli så igen.
Nåja, först måste jag ju komma in på utbildningen, hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar