tisdag 14 september 2010

Träningen klar!

Gjorde mina 60 min step-up trots att jag helt plötsligt blivit yr som fan men så länge jag stirrade raktfram så funkade det att träna lugnt. Blev dock lite värre så jag tänkte ta och lägga mig redan nu och hoppas det är över imorgonbitti.
Sen blev det en 20 min barnvagnspromenad också och på köpet hittade vi L:s napp som han tappade när vi var ute igår, så den ska kokas en gång innan han får tillbaka den, vem vet vad den har vart med om.
Totalt blev det 80 min och 528 kalorier förbrända, riktigt nöjd!

Imorgon tänkte jag lägga in lite bilder på kidsen i bloggen, har inte orkat på senaste och så har kameran vart utan batterier ett par dagar också eftersom jag av ren lathet inte orkat ladda dom.
Har dock en bild jag fixade med på mobilen;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar