onsdag 29 september 2010

Lugnt och tyst

Har lite egentid just nu, båda ungarna sover gott i sitt rum. Skönt när man får till det ibland, annars vilar dom olika tider så då har jag ju alltid ett barn uppe.
Så nu sitter jag här vid datorn och klickar lite medan jag tittar på American dad i bakgrunden. Bara slappar vill säga.

Har ju mått som sämst nu dom senaste 2 veckorna men känner mig liite bättre nu. Antar att B12 tabletterna inte börjat hjälpa fysiskt än men kanske psykiskt, vad vet jag, piggare är jag även om jag är extremt trött fortfarande... svårt att förklara. Men det känns som om det kommer ordna upp sig så man kan vara en roligare mamma igen

Köpt modifast, måltidsersättning och bars som jag tänkte käka 8-9 dagar(tror jag det ska räcka till), känner att jag behöver en kickstart efter dess dåliga veckor. Inte för att jag ätit för mycket eller jätteonyttigt(förutom idag dock..) men jag känner att det är det jag vill iallafall. Borde förhoppningsvis få det innan veckan är slut, börjar dagen efter jag fått hem det.
Peppad att börja tänka på vikten igen men fasar för att ställa mig på vågen... nåja får ta det när det är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar