söndag 26 september 2010

Lugn dag

Idag har det vart en riktigt lugn dag, ja, förutom att L vart oerhört gnällig men kan ju vara första tanden på G. F har vart förvånadsvärt snäll och go idag, inga utbrott mest busig bara. Härligt med sådana dagar!

Skulle åkt in till Clas Ohlson och köpt en halkmatta till badkaret men det vart arbete med spårvägen så man fick isåfall ta bussen vilket inte lockade mig alls så vi skippade det. Får åka in imorgon istället.
Gillar verkligen inte att åka buss i Göteborg när man har vagn, dom kör oftast som idioter...

Hälsan är som den är, noll aptit och idag har jag fått i mig en macka och lite popcorn, typ det jag vart sugen på. Skum känsla att inte vara hungrig alls men hoppas det blir bättre inte sunt att knappt äta. Tvingar ju i mig lite mer än jag egentligen vill men på det mår jag ju mer illa vilket är otrevligt så jag skippar hellre mat då. Men imorgon får jag se vad dom säger på VC iallafall, kanske kan få svar, hoppas!
Ska be dom ta ett graviditetstest också, så jag slipper nojja.

Har inte vägt mig på senaste och kommer nog inte göra det heller, känns meningslöst då jag inte riktigt är inne i nån bra ätperiod. Få se om jag kanske ställer mig på den om en vecka eller så, nu har jag iallafall ingen lust. Skönt att inte vara vågberoende också när jag tänker på det.

F har börjat säga två ord mycket, änta(vänta) och kom, haha 2 ord jag ofta använder som hon snappat upp. Så när man säger "vänta lite" springer hon glatt runt i lägenheten och ropar "änta, änta, änta". Haha, ja se ungar!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar