tisdag 14 september 2010

Litet minus

Blev ett litet minus trots allt, -3 hg och totalt -8 hg denna veckan. Få se om jag verkligen klara -2 kg till måndag men jag hoppas!

Hyfsad seg dag idag känner jag, dåliga humöret sitter i och helst hade jag bara velat lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och hoppas på sömn. Men får vänta tills båda ungarna har sin vila samtidigt, kring 14 typ...
Skönt att det snart är torsdag så jag kan få reda på vad felet är, hoppas jag iallafall.

Lön imorgon som sagt och vi ska hämta ut buren och köpa spån bland annat, ska bli kul och fixa lite med det på kvällen. Sen köper jag töserna på torsdag efter mitt besök på VC, längtar♥
Hoppas dom har olika teckning och inte liknade som mina förra har haft, kul med variation. Men jag köper dom som känns mest rätt, går på hur dom beter sig och hur dom ser ut, i päls och mående. Ska bli riktigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar