tisdag 28 september 2010

Inskolning om nån vecka

Den 11 oktober börjar F sin inskolning på dagis, ska bli spännande och se hur hon kommer trivas. Bra hoppas jag! Pratade precis med en i personalen där och hon lät urtrevlig så än så länge verkar det ju som ett bra ställe.
Lite nervös är man ju också såklart, kommer ju liksom lämna bort min lilla älskling som jag haft hemma nästa 2 år nu till främlingar som ska ta hand om henne. Är ju dock bara 3 tim/dag men ändå... Nåja, jag tror det kommer bli bra för F trots allt, hon är väldigt social och tyvärr träffar vi typ aldrig andra barn då jag inte har särskilt mycket vänner här(inga med barn heller), tragiskt nog men så blir det när man mått så dåligt som jag gjort(för min del iallafall). Har ju vänner men ingen bor ju i närheten men hoppas nu när jag faktiskt mår bra kunna knyta lite bekantskaper och få lite vänner med barn här i GBG.

Så nu blir det att sitta och märka kläder ikväll, kul värre, hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar