lördag 10 april 2010

Öronproppar

Funderar på att införskaffa mej ett par öronproppar, för det är ju fan va L gnäller och skriker ibland... Han kan liksom vara helt lugn och helt plötsligt börjar han gallskrika och det kan ta upp till 1-2 timmar innan han blir lugn igen om man har otur. Oftast tar det väl 30 min men det är länge nog för mitt (dåliga;)) tålamod!
F var så himla lugn i hans ålder så man är ju inte van precis och hade F vart sån som han är vetefan om jag skaffat fler barn efter henne, tur hon var så lugn som hon var:)
Ångrar inte L en enda sekund men såklart man blir frustrerad när man inte kan trösta och testat allt och inget duger, nåja blir ju bättre. Man smälter dessutom när han väl är lugn och ler med sitt underbara leende mot en♥
Lugnast är han ju när han får "sitta" upp, så det brukar få honom glad och nöjd... ibland, annars är det bara att testa allt och lite till. Han är ju tyst när han sover åtminnstone;)

Sjuk fortfarande, fan vad jag hatar det! Hoppas må bättre imorgon så jag kan följa med till lekparken så F kan leka av sej lite.

1 kommentar:

  1. Jobbigt att han skriker mycket. Moa hon var jätte skrikig och man kunde bli GALEN på henne hon började på kvällen och skrek som en galning tills typ 5 på morgonen. Gud då var jag trött på henne.
    Men nu är hon värdens goaste tjej.

    Jobbigt när du är sjuk också då blir ju allt lite jobbigare. Jag tyckte det var en stor omstälning när Tindra kom och det tog ett tag innan allt fungerade som det skulle.

    Ja dom är ju söta när dom sover :.

    Hoppas han lugnar sej snart och att du blir frisk.
    KRAM Liza

    SvaraRadera