måndag 22 mars 2010

Oj oj!

Hehe ja eftersom jag ska gå på naturdiet en vecka fr.om imorgon(bestämde mej för en vecka tillslut) så blev det ju såklart en skitdag matvis idag. Har ätit en hel stor twistpåse alldeles själv, förutom typ 5 bitar;) Mumsigt var det allt men fr.om imorgon blir det inget godis förens lördag om ca 2 veckor. Blir att skärpa sej och komma ur godisfällan nu! Har ätit alldeles för mycket sött och även om jag gått ner så äter jag hellre bra och bara godis på lördagar. Vill ju vara en bra förebild för mina barn så godis på vardagar är slut och sambon är med på det så då blir det ännu enklare.
Så imorgon ska jag då äta naturdiet t.o.m söndag och motionera minst 30 min/dag. Sen efter det så blir det strikt viktklubb, vill ju äta nyttigt så kroppen mår bra!

1 kommentar:

  1. Vet precis vad du menar med förebilden... Jag tänker på det mycket: vill gå ner dels för min skull, men även för Elliots! Vill för mitt liv inte att han ska behöva falla in i dåliga vanor och bli en tjockis han också. Jag vill bespara honom det lidandet! Lycka till med naturdieten! :-)

    SvaraRadera