onsdag 19 december 2012

Julkalendern - Lucka 19 - Berätta om en vän som bor långt bort

Det finns en vän jag har, som jag aldrig träffat faktiskt i real life så att säga, som bor långt bort. Hon bor i Stockholm. Vi lärde känna varandra på Familjeliv.se, hur minns jag tyvärr inte men det var några år sedan nu. Vi är kompisar på Facebook så vi håller konstakten mycket och varför vi inte setts än vet jag inte men det är svårt när båda har barn, jobb och familj och sen bor så långt ifrån varandra att ordna något. Men jag hoppas vi kan ses nån dag snart, efter att bebisen är född!:) Intrycket jag fått av henne över nätet är att hon är snäll, omtänksam, rolig och kärleksfull. Så, ja, hoppas jag och Linda (som hon heter;)) kan ses snart, hade vart sååå skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar