onsdag 1 augusti 2012

Helt matt..

Inte skrivit på några dagar men har inte orkat, har börjat må riktigt dåligt, yr, matt och svag i kroppen och vissa dagar orkar jag knappt gå/stå ordentligt... Antagligen är det mitt järnvärde som spökar, har alltid haft dåligt när jag vart gravid och med sonen hade jag 88 som lägst dock mådde jag aldrig särskilt dåligt då av nån konstig anledning? Men senast jag var hos barnmorskan hade jag 110 och har ätit en järntablett om dagen sen dess (3 veckor) och än mår jag inget bättre. Järntabletter bet varken på mig med F eller L men tänkte det kanske skulle funka denna gång men det verkar ju inte så... Men har hört av mig till MVC och bett om nu tid att kolla upp det så jag hoppas få en snart så jag kan få må bättre.

Annars händer inte så jättemycket, är barnens sista sommarlovsvecka nu och imorgon ska vi hälsa på maken på hans jobb, tror jag dom kan tycka är kul:) Utöver det är det lugnt då jag ju som sagt mår dåligt, känner ju inte sig som världens roligaste mamma precis när man knappt orkar göra något... Tur maken kommer hem ganska tidigt och kan roa dom bättre än mig♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar