fredag 3 augusti 2012

Bra dag blev skitdag...

Dagen började ok faktiskt, trots att L vaknade vid fyra idag och var pigg som en mört;)
Nåja, barnen skötte sig, var trevliga och goa som bara dom kan va. Vi handlade, gick hem och jag satte på en film åt dom och gav dom päron. Sen började helvetet!

För att inte vara allt för privat och ge er äckelkänslor så var det så kallade helvetet förstoppning, jepp, I said it. Kort och kort tog det mig nästan 5 timmar att äntligen "bli klar" och det var fem timmar av gråt och smärta. Föder fan hellre barn tusen gånger om även om känslan var typ det samma, hehe!;)
Anledning till helvetet var vad jag kan tro min dubblering av järntabletterna och dom kommer jag verkligen inte ta mer! Kör flytande eller Blusaft istället...

Ingen trevlig dag vill säga och jag är fortfarande helt slut i kroppen:/
Men en rolig sak under det hela var att jag kände ett par rejäla kickar från Ärtan, äntligen!:)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar