torsdag 17 maj 2012

Vågande vitt

Hittade en topp intryckt i garderoben nu imorse, en vitt topp med tryck. Har knappt använt den så jag tänkte vara lite vågad och ha den idag trots att jag försöker undvika just vitt då jag tycker mina valkar syns lite väl mycket med dom (svart klär ju bort dom istället). Men jag har ju sagt att jag ska ha ljusare färger och inte gömma mig så det är la bara att köra på då!;)
Maken tyckte jag överdrev när jag stod och granskade mina förbaskade valkar genom tröjan i spegeln men jag tycker dom syns jätteväl... Nu är det ju inte ens så att jag kommer gå ut i bara toppen ändå eftersom vädret ute suger men jag tycker ändå det är jobbigt att det syns trots att det bara är familjens som ser mig.
Nåja, färdig klagat angående valkarna, vitt blir det iallafall. Måste ju vänja mig eller nåt:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar