måndag 21 maj 2012

Uttömd...

Tre dagars löpning på raken var väl kanske inte min bästa idé någonsin, helt slut redan kring sju tiden när sonen skulle sövas och efter att ha spenderat nästan 1,5 timme med att just söva honom så går jag och lägger mig nu. Hade nog lika gärna kunnat lägga mig samtidigt utan problem men hoppades av nån anledning att jag skulle piggna till... Nåja, nu sova och imorgon blir det vila från löpning men en långpromenad till arbetspsykologen är inplanerad.

God natt från en uttömd Maria, zzzzzz!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Varför springer du inte ute med mobilens gps, runkeeper funkar kalasbra då med:)

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet:) men just nu har jag alldeles för mycket komplex för min mage för att våga mig ut men ska försöka snart, måste bara bygga upp självförtroendet lite.

    SvaraRadera