tisdag 22 maj 2012

Att tröstäta...

Om det är något som "hjälpte" mig att bli fet så är det tröstätning och jag kan fortfarande falla tillbaka till det när jag har en riktigt dålig dag men nu på senaste har jag lyckats avvärja det ok trots att jag mått mycket sämre nu ett par veckor... Men idag har jag haft riktig ångest och gick därför min vana trogen och köpte choklad, inte så jäkla mycket så sätt, en Sport lunch men va fan, jag hatar när jag tröstäter! Nu har jag ju tack och lov inte ätit den än men det ligger i kylen och skriker på mig... Ska verkligen försöka stå ut men fan, det är svårt!:( Så jäkla surt att jag väljer att vända mig till godis när jag mår dåligt men nu skriver jag ju om det iallafall, kanske det och ett glas kallt vatten hjälper, hoppas...
Jag får försöka tänka på resultatet på vågen på fredag, vill ju trots allt gå ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar