torsdag 24 maj 2012

Tungt just nu...

Usch, mår inte alls bra nu men försöker verkligen hålla modet uppe så att säga. Fick ge mig igår och tog ångestdämpande innan jag la mig, somnade snabbare och sov lite bättre än vanligt så det var ju bra. Blir nog att jag tar en ikväll också, måste ju sova om jag ska orka med och den senaste veckan har jag verkligen sovit skit...
Men jag håller på att försöka fixa samtalshjälp nu iallafall, måste ha någon (förutom min underbara mamma♥) att prata med. Det kanske tar ett tag men jag tänker inte ge mig förens jag får hjälp!

Annars rullar la livet på som vanligt, barnen växer på bra och lär sig nya saker konstant känns det som, L har verkligen börjat prata mycket mer, det gör mig glad♥ F hon lär sig sång efter sång på dagis som hon sen sjunger för oss här hemma☺
Tränade som vanligt idag, trots att det lik som igår var riktigt motigt, gick ok. Det som gällde idag var jogg/sprint 1 min * 8, körde 8 km/h när jag joggade och 12 km/h (högsta) när jag sprintade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar