torsdag 24 maj 2012

Fredag och vägdag imorgon

Då har det snart gått ännu en vecka och imorgon är det dags att ställa sig på vågen igen. Blir nog inget minus som förra veckan men hoppas på ett halvkilo ner iallafall.

Trots att det går motigt och att jag mår skit så har jag tränat bra och skött maten, inte tröstätit heller vilket jag känt för heeela veckan nu. Så det är jag riktigt stolt över men så vet jag ju vad det leder till, kan lätt äta upp mig 10 kg på kort tid när jag kommer ner i tröstätarträsket. Just därför försöker jag fokusera på annat istället så jag inte faller dit.

Har dessutom ett par saker jag ska göra i sommar och då vill jag ju se bra ut. Ni får veta när det väl sker, nä inte bukplastiken, nåt helt annat.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar