torsdag 30 december 2010

Mitt 2010

Kortfattat i listform, mitt 2010.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hmm nja, tror inte det. Hehe så tråkig är jag.

Har du några nyårslöften?

Nej, brukar inte avge löften på nyår, håller dom ändå aldrig.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, en kompis blev mamma till sin andra son.

Vilka länder besökte du?

Inga, om inte småland räknas som land, hehe!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

26/2 då min älskade son L föddes♥

Vad var din största framgång 2010?

Antar att min största framgång eller vad man ska kalla det var att jag "blev frisk" från min depression som jag haft sedan 11 år tillbaka, helt underbart. Och så att föda min son såklart!

Största misstaget?

Har nog inte gjort några.

Bästa köpet?

Hmm... får nog bli Ls sittvagn. Gö skön att köra och snygg. Vår LCDtv kvalar in på 2:a plats.

Vad spenderade du mest pengar på?

Hrm, kläder till mig och barnen, har blivit en del, hehe!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mycket har väl gjort mig glad i år, födselen av sonen, alla framsteg barnen gör och när jag gifte mig i oktober var jag också riktigt glad och lycklig.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Oj svårt men jag tror Fireflies med Owl city kommer påminna mig om 2010, har lyssnat på den en heldel. Det är en riktigt bra låt helt enkelt.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Har nog vart mycket gladare med tanke på att jag haft depression åren innan dess. Kom knappt ihåg hur det känns att vara genuint glad, helt underbar känsla!

Den bästa nya personen du träffade?

Min son Loke såklart!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar