måndag 1 november 2010

Summering av gårdagen

Glömde ju skriva hur det gick igår. Gick la sådär, åt lite godis men kände ändå att det var ok för jag slutade när jag kände att det var nog, annars brukar jag fortsätta trycka i mig(av någon konstig anledning). Men annars ok, lite väl mycket bröd men så kan det bli, idag blir en bättre dag och jag ska förhoppningsvis hinna med min aerobic i eftermiddag om inte så blir det ikväll.

F är inte på dagis idag eftersom det är stängt, lika bra det då hon kan behöva en extra dag att vila då hon har en jobbig hosta. Får se vad vi hittar på för skoj idag, kanske går ut till någon lekpark en sväng beroende på vädret.

Sen måste jag verkligen förbanna mig över klockomställning, va fan var det för idiot som kom på den korkade idéen?! Inte någon med småbarn iallafall.... grrr!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar