torsdag 21 mars 2013

Äntligen blev det av!

Hade tänkt återinviga min gamla crosstrainer igår men det blev aldrig av då lillen inte alls var på humör och bara ville vara på mig hela dagen. Nåja, nytt försök idag och då gick det bättre! Sonen somnade fint på min axel och jag kunde lägga ner honom i soffan där han fortfarande sover sött♥ Blev endast 20 min ala 5.86 km men ska ta ett längre pass senare idag/kväll när maken är hemma och kan roa busungarna.
Kändes helt ok, visst var det jobbigt men jag orkar åtminstone mer än 20 min och just därför satsar jag på 30-40 min nästa pass.


Hoppas vara igång igen nu efter en vecka utan träning innan dessa passet plus att jag misskött mig en del och fasar lite smått inför vågen imorgon... skulle inte förvåna mig om jag gått upp ett par kilo:/ Är det så är det ju bara att bita ihop och köra vidare, ska försöka att inte deppa ihop. Nu åker jag visserligen till Småland och mina föräldrar över påsken med barnen (maken stannar hemma) så det blir ju ingen crosstrainer då men promenader och mammsens motionscykel funkar ju det också!:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar