tisdag 29 maj 2012

Tur man har mamma♥

Idag har vart en lite bättre dag så jag passade på att ringa mamma för att prata lite. Först blev så berättade jag ju hur jag mådde och så men resterande 30 min spenderade vi på att snacka skit helt enkelt, precis vad jag behövde! Mamma är så otroligt lätt att prata med och det känns som om hon vet precis vad man ska säga för att jag ska bli gladare, hon är verkligen världens bästa lyssnare/pratare och mamma så klart!♥
Så härligt att bara kunna ta upp telefonen och ringa henne när man behöver prata av sig, hon har alltid tid för en♥
I sommar ska vi ju vara en vecka nere hos mina föräldrar (jag och barnen, maken jobbar då) och jag läääängtar!

Annars så utspelade sig ett litet drama kan man säga när vi hämtade F från dagis. Hon och en liten vän (M) hade tydligen bestämt att M skulle följa med F hem och leka och när vi talade om att det ju inte gick för sig då hennes mamma ju inte var med på det blev det två väldigt sura och ledsna tjejer som tyckte vi var jättedumma. Hihi lite sött ändå:) Men vi fick lova att M får lov att följa med hem någon annan dag, när hennes mamma vet om det, haha!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar