fredag 18 maj 2012

Hittat balansen

Det verkar som om jag äntligen hittat balansen när det gäller maten och träningen. Jag äter hur jag vill men försöker givetvis äta nyttigt och bra så jag orkar med träningen. Jag tränar 4 gånger i veckan och tycker det är kul! Balansen i mitt liv när det gäller viktminskning verkar verkligen ha infunnit sig och det känns sååå skönt!
Det känns så skönt att inte behöva tänka på hur jag äter, har så klart lite koll och vet att jag som oftast kommer upp i kring 1300-1700 kcal/dag, mer vissa dagar men i snitt så. Allt klaffar på så bra nu och jag har bara lite över 6 kg kvar till målvikt nu, känns ju sjukt lite med tanke på att jag började med 70 kgs! övervikt.
Som sagt, nöjd och glad att allt funkar och det liksom flyter på bra helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar