tisdag 7 februari 2012

LCHF - Dag 4 slut

Då har man käkat "fettdieten" i 4 dagar nu och jag tycker det går riktigt bra, vikten går ju neråt, godis suget minskar dag för dag och jag känner inte av någon speciell bieffekt av den heller. Lite illamående och huvudvärk framåt kvällen men inte mer än att jag bara står ut ett par timmar så är det borta.

Sen måste jag ju säga att jag nog inte ätit så nyttigt på länge som jag gör nu, vilket ju är toppen☺ Dock har jag liiite svårt att släppa kaloritänket då jag ju trots allt räknat i snart 6 år och kommer nog aldrig riktigt kunna sluta helt heller men försöker att inte tänka för mycket på det iallafall.

Nu tänkte jag leta lite goda recept igen, det kan man aldrig få för mycket av, hehe!;)

1 kommentar:

  1. Skönt att det går bra med LCHF :) Tänkte fråga (har frågat nån gång tidigare), katten som ni hade, vart tog den vägen? Du kanske har skrivit det i bloggen, men det har jag missat.
    Kram

    SvaraRadera