måndag 30 januari 2012

Friskheten börjar infinna sig

Äntligen efter ca 1,5 veckas sjukdom så börjar jag bli frisk! Igår var jag helt utslagen med nästan 40 graders feber och idag är jag bara lite snuvig och känner mig lite svag typ (inte så konstigt när man parkerat sig i soffan hela helgen när man inte orkat flytta sig).
Så, imorgon blir det att ta tag i saker som jag borde gjort förra veckan, höra av mig till AF, höra av mig till VC ang mina prover då jag inte hört nåt än och det har snart gått 3 veckor... och lite annat smått och gott som behöver göras här hemma.

Kvällen fr.om imorgon kommer dock innehålla timmar av xboxspelande ska ni tro, får nämligen Final Fantasy XIII-2 imorgon och jag ser verkligen framemot det!☺ Gillade första upplagen men det var inte riktigt som jag eller andra fans heller för den delen förväntade sig så jag hoppas 2:an blir en förbättring.
Så... ja, maken kan ju drömma om att få roa sig med mig närmaste veckorna, haha lär inte ha tid i och med allt spelande:p Hehe, nä skojar bara men när ungarna somnat blir är det xbox som gäller iallafall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar