tisdag 7 september 2010

Då var denna dag över

Efter en djävulskt jobbig dag så sover nu barnen, skönt det för nu är jag trött som en... jag vet inte vad. Men trött iallafall.
F var dock ganska lugn nu ikväll... efter att C kom hem, hehe pappagris som hon är. Men det är härligt och se hur glad hon blir när han kommer hem♥ Sen gick vi en promenad och hon fick springa av sig, hjälpte lite det också. Hoppas det är liiite lugnare imorgon! Så jag inte behöver sälja henne på blocket eller nåt, hehe!

Inte så mycket uppfriskande inlägg idag, ingen träning och till och med lite godis nu ikväll. Nä nu är det fan i mig skärpning som gäller.
Har som mål att gå ner i snitt 2 kg per vecka tills den 23 oktober, kör fortfarande dieten men den funkar ju inte om jag fuskar... får försöka disciplinera mig ordentligt! Har bett C att hjälpa mig genom att inte köpa hem något gott även om jag ber honom plus att han tar ifrån mig om jag köper. Hehe låter väl lite barnsligt kanske men ska jag köra hårt och strikt ska jag fan i mig göra det också! Bästa är ju om man inte fuskar alls, givet, eller hur?!

Träning kommer jag inte riktigt igång med igen, är så extremt trött och slö i kroppen hela dagarna men ska kolla upp det, skulle ringt idag men har inte orkat. Känner mig liksom sömnig hela tiden som om man sitter uppe och har ett Sagan om ringen maraton och klockan börjar närma sig 7 på morgonen och man har kanske 1 timme kvar av filmen. Den slagets trötthet. Haha, ja jag har haft sådana maraton ja!
Hoppas få ordning på det snart, kan ju ändå inte ha det så om jag ska börja jobba, skulle ju inte orka i princip. Men ska ringa imorgon!

Jobb ja, söker men det nappar inte... Sökte ett lager arbete idag och hoppas på det men det finns ju alltid folk som är bättre kvalificerade än mig tyvärr. Känns i magen när man ska fylla i en ansökan och det står "utbildning" och det minsta man kan välja är gymnasium... då ska jag säga, då känner man sig totalt jävla värdelös, ja, för då kan man ju inte söka det. Visst kanske inte är hela världen men jag tror nog många arbetsgivare dömmer ut mig bara för att jag har noll utbildning och noll erfarenhet och visst, det skulle jag också göra. Men man kan ju hoppas nån förbiser det och åtminstone träffar mig innan dom dömmer ut mig totalt.
Mmm, det är vid såna här tillfällen jag verkligen hatar att jag mått så dåligt så jag varken lyckats skaffa mig utbildning eller jobberfarenhet vid 25 års ålder... Men men får försöka att inte gräva ner mig, jag kan ju fortfarande få jobb men det tar nog längre tid bara. Ger dock aldrig upp!

Nu ska jag väl försöka dra mig mot sängen så jag orkar med morgondagen om den nu skulle bli lika jobbig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar