måndag 7 maj 2012

På lätta fötter!

Idag gick det mycket lättare att springa, flög till och med fram ibland kändes det som! Tog i extra som vanligt i slutet och det gick bättre än det brukar så det har ju skett framsteg bevisligen. Skönt att man känner skillnad på konditionen även om den så klart kan bli mycket bättre.
Blev iallafall 5 km 32:24 min (6:29 min/km).

Är fortfarande lite off och har inte riktigt motivation till något, var ju trögt att ens få tummen ur och hoppa upp på löpbandet men jag vet ju att jag mår bättre av det så. Hoppas inte jag är på väg ner nu när det gäller depressionen, den har trots allt varit på en hanterlig nivå nu några veckor... Nåja, ingen mening att gräma sig över det antar jag, bara att försöka kämpa vidare och tänka på annat (funkar ju föga men ändå).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar