fredag 4 maj 2012

Litet framsteg

Idag var nog första fredagen på länge som jag åt gott utan att för den delen frossa. Köpte godis och popcorn, åt ca hälften av båda sen kände jag att det var nog. Blev väl så klart mer kalorier än man borde stoppat i sig men ändå inga jättemängder. Plus att godiset inte var så gott som jag tänkte, vilket.gör mig totalt osugen på mer och jag hoppas den känslan håller i sig till imorgon också!:)

En liten seger för mig helt klart, jag kan äta gott utan att behöva ha ångest för att jag tryckt i mig alldeles för mycket, nu ska jag bara forsätta på denna vägen men det ska nog gå bra. Superpeppad!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Go´Morron!

    Blev det någon hockey igår kväll... Vad gillar du Hockey- VM...

    Hiss eller Diss??? =)

    SvaraRadera