torsdag 1 mars 2012

Jillian Michaels 30 Day Shred

Kände för att testa någon ny träningsform så jag tänkte att Jillian Michaels 30 Day Shred kunde vara en rolig idé.. men herregud, fattar hur dom på amerikanska Biggest loser blir så fita, vilket träning och inga pauser här inte. Haha trodde jag skulle dö ett tag där!;) Plus att grejen är väl att man ska köra varje dag i 30 dagar... vad har jag gett mig in på!:o
Lär nog kännas i kroppen imorgon, pjhu! Längesedan jag fick ett riktigt träningspass som detta men sååå skönt nu när man är klar.
Nä, nu blir det dusch och sen lite slö framför datorn, måste ta igen mig en stund☺

2 kommentarer:

  1. Vart Hittar man det träningsprogrammet?

    SvaraRadera
  2. Jag har "fixat" det på nätet så att säga men sök på det på google så kommer det upp sidor där man kan köpa dvd:n, typ här t ex: http://megastore.se/template/next,Product.vm?itemid=2176997

    SvaraRadera