onsdag 22 september 2010

Vill känna mig frisk!

Att alltid allt ska gå i stöpet... var ute och handlade med ungarna och C, kom hem och blev så förbannat yr att jag knappt kunde gå utan att behöva hålla i mig. Är inte bra riktigt än så någon träning blev det aldrig heller... fan i helvete vad besviken jag blir, kan ju inte hjälpa det men ändå. Så fort jag äntligen känner att jag vill träna och komma igång, ja då sätter mina krämpor stopp för det...
Hoppas verkligen få svar på vad det kan vara på måndag så jag kan leva normalt igen. Men visar inte proverna något ska dom kolla det vidare, så hjälp får jag ju. Hjälper ju dock inte mig nu, känner mig som en gammal skröplig kärring som inte orkar något just nu...

Nu ska jag sova och hoppas yrheten lagt sig tills jag vaknat. Hoppas också på ett mer gladare inlägg imorgon!

3 kommentarer:

  1. Jobbigt att du känner dej sjuck.
    Hoppas du får svar snart.

    Jag har B12 brist och äter tabletter för det. Kanske du ska kolla upp det. Man blir just som du skriver när man har brist på det. Läkarna missar det ofta. Man måste ta ett test fastande då. Kolla det.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Har föjlt dig tillochfrån då jag också varit viktkubbare. Låter tråkigt att du inte mår bra och känner dig yr. Kan det inte bero på att du äter på tok förlite. Kroppen behöver minst 1300 kcal för att gå runt och ska du hålla vikten ska du äta över 2000 kcal om dagen. Du äter ju knappt 1000 om dagen + att du tränar. Jag tror att det är kroppen som säger ifrån. Kanske ska testa att äta lite fler kcal så slipper du kanske bli så yr.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Sv Alexandra: Jo jag vet att det blir för lite för det mesta men jag blir ju liksom mätt av det jag äter så tvinga i mig vill jag inte heller.
    Får försöka äta mer kaloririk men ändå nyttig mat kanske, finns ju det också om inte prover eller så visar något.
    Tack för att du bryr dej!:)

    SV Liza: Ska be dom kolla det om det inte visar något i dom senaste proverna.
    Tack!
    kram

    SvaraRadera