torsdag 23 september 2010

Bara 1 månad kvar♥

Nu är det bara 1 månad kvar tills jag och C gifter oss♥ Ska bli mysigt och förhoppningsvis en trevlig upplevelse även om vi som sagt bara har ett pyttelitet dvs mina föräldrar där som vittnen och så ungarna.
Ringarna har vi valt ut och ska köpa dom nästa lön, har råd nu då det bara är billiga ringar från Albrekts guld men jag har inte förstått mig på grejen med dyra ringar, varför slösa ut flera 1000 kr när man kan köpa fina billiga istället? Men det är jag det, är ju inte i ringen giftemålet ändå så men men alla är vi olika.

Få se om jag kommer i klänningen, känns ju omöjligt just nu då jag har noll motivation och ork till träning då jag mår som jag gör... men får kämpa på matfronten och hoppas på det bästa annars får jag väl köpa en annan i en större storlek även om det inte är vad jag vill. Nåja, får kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar