tisdag 13 juli 2010

Uppdaterar lite

Världens sämsta bloggare, *räcker upp min hand*! Jo jag vet att jag suger på att blogga men nu skyller jag på att jag vart borta en vecka i småland. Först hos mina föräldrar och sen åkte jag och barnen en sväng ner till växjö där jag träffade några tjejer och deras barn som jag lärt känna från familjeliv.se. Hur trevligt som helst med god mat, bad, prat och grillning.
Blir ev en träff snart igen i stockholm, ska defenitivt gå. C är ju ledig då så han kan ju ta barnen, verkar dock som om många tar med sig sina så funderar på att ta med F. Det är ju så roligt för henne också, får fundera på det... Men träff blir det för min del iaf!

Hos mina föräldrar var det också toppen, F fick det lite friare då dom bor i hus, ut i trädgården när hon ville i det fina vädret helt enkelt!
Jag passade på att verkligen njuta av all hjälp eller vad man ska säga som jag fick med barnen, hade t.o.m tid att få lite färg i solen, hehe inte ofta jag får det.
Saknade dock sambon nåt så inåta helvete!♥ Men det är skönt att sakna ibland också.
Vi ska tillbaka i augusti och då följer C med också, ska bli härligt och är vädret fint lovade mammsen grill hela veckan, sååå nice!

När det gäller vikten är jag tyvärr inne i en rejäl svacka men håller på att ta mig ur nu, ska köra lite extra hårt när det gäller kalori intag ett tag för att få en kickstart. Dock inte pulver diet, har varken råd eller lust.
Har ju haft sådana hära svackor ofta så jag vet ju att jag kommer ur dom och går ner allt jag gått upp plus flera kilo till även om det känns hopplöst just nu. Bara att kämpa på, kan ju kontrollera mig om jag bara sätter järnet till!

Händer annars i mitt sååå hektiska liv?!;) Inte mycket, är otroligt rastlös om dagarna, får fan få tummen ur och göra något. Städar lite smått just idag(skriver medans jag har paus;)) men får väl dra ut de små kanske, verkar ju inte regna längre, får hoppas det håller i sig.
Blir lätt att man fastnar framför dumburken... Märkte att man gjorde så mycket mer hos mina föräldrar som bor i hus, satt kanske 5 min framför datorn under en vecka och mycket mindre tvtittande. Hmmm, kanske ska fundera på hus eller liknande när jag får jobb... vilket jag inte fått än så länge. Söker och söker men det är "nej tack" hela tiden, även på "skitjobben" så att säga, nåja bara att forsätta söka, nåt kommer bli mitt... snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar