tisdag 13 juli 2010

Lista

Checkade in min väns Jennifer blogg och hon hade en lista där som jag nu snor;), äääälskar listor så... enjoy!

Namn: Maria Josefina
Kallas för: Maria, inga smeknamn här inte.
Stjärntecken: Lejon
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: 2 (+ 3 i öronen)
Tatueringar: 6 st
Husdjur: Inga just nu
Längd: 169 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Original brunett men har olika beroende på vad jag känner för, just nu är jag mörkbrun med lite rött, ska snart färga i mer brunt.
Fräknar: None
Motto: Det finns inga dumma frågor, bara dumma människor
Önskar du att du bodde någon annanstans? Faktiskt inte
Tycker du att du är attraktiv? Ibland, ibland inte
Vilket schampo använder du? Wella för färgat hår just nu men det är olika
Vilken parfym använder du? Flower tror jag den heter, från yves rocher.
Vad är du rädd för? Höjder, getingar, tvetjätar, att något ska hända min familj.
Gillar du att tvätta? Nej, tur för mej att det är sambon som gör det;)
Gillar du berg- och dalbanor? Nja, sådär.

Senaste...
Filmen du hyrde? Har ingen aning, nåt år sedan sist
Filmen du köpte? Minns inte, köper inte mina filmer så att säga...;)
Låten du hörde: Professor Green - I need you to night
Låten du laddade ner? Samma som ovan
Personen du ringde? C
Personen som ringde dig? C
TV-program du såg? Dexter♥
Person du tänkte på? Mammse♥

Favorit…
Låt: Har ingen favvolåt, lyssnar på så mycket olika
Sak att göra: Leka och gosa med mina små, slöa med mannen och lyssna på musik.
Dryck: Fanta
Kläder: Olika från dag till dag
Film: Oj, har ingen aning, har ingen speciell favorit
Bil: Öhhh, vet inte
Serie: Dexter, Southpark, American dad, Family guy, King of queens, är väl det jag ser på just nu iaf

Senaste…
Boken du läste? Het zon, om Ebolaviruset
Personen du fick e-mail av? C
Personen du fick brev av? Om ni räknar räkingar som brev så annars min mamma;)
Personen du fick sms av? C
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår
Saken du köpte? Kläder på loppis
Vad har du gjort idag? Städat, byt blöjor, matat ungar och tittat på Bee movie med F
Brukar du svära mycket? Alldeles för ofta
När stiger du upp på morgonen? Kring 8
Vad har du på dig? En klänning och leggings
Vad ska du göra ikväll? Käka pizza och ta hand om sjuka sambon
Vad är du allergisk mot? Katter och hästar
Var har du ont? Inta alls
Använder du hårspray? Ibland
Kan du stå på händer? Verklige inte
Salt eller socker? Socker.. tyvärr
Gillar du ketchup? JAAAA!
Är du glad nu? Jodå, blev precis gladare då F kom upp från vilan och gav mej en puss♥
Var du glad igår? Japp
Vad dansar du till? Inte alls, nej tack!
Stockholm är? Vår huvudstad
Göteborg är? Underbart!
Kan du sjunga? Nja, en del säger det så kanske
Spaghetti eller makaroner? Spagetti(med köttfärssås)
Land du vill besöka? Vill resa runt i hela Asien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar