måndag 28 juni 2010

Tillbaka!

Har inte haft någon lust alls att blogga ett tag nu men tänkte jag slänger in ett litet inlägg.

Var på BVC idag med lillen, han växer som han ska, ligger nästan prick på mitten kurvan på både längd och vikt. 7290 g och 64 cm var han nu vid 4 mån, min lille kille♥
Hade med F också såklart, busig som hon är ska hon ju vara på aaallt som inte var leksaker där inne men som tur är så gör hon som man säger ibland;) och slutade med att t ex trycka på nån alarmknapp inne i undersökningsrummet, hehe ja jag säger då det.

Har ju fått ståbrädan nu och den är så smidig och bra, F gillar den verkligen så det kallar jag ett superköp! Funkar perfekt när man ska lite kortare promenader eller ärenden. Så kommer hon ju lätt av och på också vilket är bra då hon älskar att gå bredvid men inte orkar gå konstant om man ska en bit. Himla bra köp som sagt!:)

Söker jobb som aldrig förr också, nån vecka kvar tills ansökningstiderna är slut på det jag sökt så det är bara att vänta och ja, söka vidare såklart. Hoppas verkligen få något, behöver komma här i från känner jag, även om jag älskar att vara hemma med ungarna så vill man ha något annat för sig också. Får se om jag får napp snart!

Tänker på ekonomin gör jag också, duktig som man är;) Handlar kläder till barnen på tradera, hittar ju hur mycket snyggt och billigt som helst där. Har fyndat en hel del förra veckan för under 400 kr så nu väntar jag på en hel del paket, nice!
Köpte ett spel till xboxen också, Dead or alive 4, vill ju kicka sambons ass i ett sånt spel och ja, jag kommer vinna, är grym på fighting spel!!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar