torsdag 4 mars 2010

Uttråkad!

Är så sanslöst uttråkad och rastlös att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Känns lite konstigt då man varit konstant omotiverad att göra något dom senaste typ 3-4 månaderna. Men nu så känner jag mej, ja inte pigg men jag vill göra saker även om jag faktiskt är trött som fan fortfarande.
Men nu sitter man här och slöglor på tv:n medans barnen sover. Ska iofs ge lillen mat snart så då får man ju något att göra iaf. Sambon är ju som sagt på hockey så han kan ju inte roa mej heller. Nåja han kommer ju hem snart, då får han allt roa mej lite!;)

I helgen kommer mina föräldrar ner för att träffa Loke, ska bli kul! Alltid trevligt att träffa, blir ju inte så ofta eftersom dom bor i småland(där jag kommer ifrån). Blir även kort för tidningen, alltså sån där "nyfödd annons", som med dottern är jag ju så illa tvungen att vara med på bild för mammas skull... får försöka fixa så jag ser bättre ut än med dottern, "herregud hur såg man ut liksom", tänker jag när jag ser det där fula kortet. Mamma gillar det dock och det är väl huvudsaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar