tisdag 9 mars 2010

Ikväll blir det spelmys

Idag kom det, spelet jag väntat på i ca 2 år, Final Fantasy XIII! Så ikväll när sambon är på hockey blir det spelmys så att säga, lite cola och riesen och ett vackert spel. Som tyvärr kanske är det sista i sin serie...:(



Så det är ikväll det. Imorgon är första besöket på BVC för L, ska bli spännande och se hur mycket han växt och gått upp i vikt. Själv tycker jag att han fortfarande är så otroligt liten, hihi van vid syrran som var större från början;) Med henne så var jag ju fortfarande gravid nu eller ja inte nu men idag skulle jag vart på BF+3 och jag födde henne på BF+10 så... seg unge!;) Trodde faktiskt inte jag skulle få tidigare eftersom jag inte hade några känningar men men 8 dagar innan han skulle så ploppa han ut. Att det kan vara så olika.



Ställde mej på vågen idag som vanligt, den visade prick 85 kg så nu har jag sen juni 2006 gått ner 60 kg, stolt! Har ändå haft 2 graviditeter emellan också, så det är ju inte riktigt 4 år jag hållt på med vikten, ca 3 år däremot. Men jag är som sagt stolt, gått ner en hel liten männiksa, ganska sjukt egentligen. Under 80 kg är ju nästa lilla mål, bara 5 kg sen så!

1 kommentar:

  1. Du är så himla duktig verkligen!! Jättegrattis till 60 kilo!!! Ps. nu gjorde du mig jättesugen på Riesen. ;-)

    SvaraRadera