torsdag 11 mars 2010

Dags att skicka in papprerna

Ja nu är det väl dags att skicka in papprerna så jag och sambon kan gifta oss i maj som tänkt, hindersprövning och efternamnsbyte, den sistnämnda behövs dock ett papper till för barnen så det får jag vänta med tills L är registrerad. Vilket påminner mej om att jag ska lägga pappret till skatteverket på lådan så han får sitt namn snart. Jag däremot kan ju skicka in för efternamnsbyte, kommer som sagt då ta sambons namn, känns lite konstigt att inte heta det jag heter längre sen men jag vill ändå ha hans namn så♥

På tal om att komma ihåg, har blivit otroligt senil nu på senaste, glömmer att göra saker hela tiden som att lägga på brev, skriva upp saker mm... Ja man skulle ju kunna tro att jag är en 100 år senil gammal tant eller nåt;)
Men det är ganska stressigt att ha två barn får jag ändå säga, fasar för när sambon går tillbaka till jobbet om ca 2,5 v. Men försöker tänka positivt, kommer säkert gå jättebra! Kommer ju dessutom börja gå på Öppna förskolan, mest för F skull då men vill att L ska bli lite äldre innan så i slutet av april eller nåt tänkte jag börja. Bra för oss alla kan jag tro, F kan behöva leka med lite andra barn mer och jag kan behöva lite vuxensällskap;) Ska nog hitta lite annat att gå till också, måste bli mer social nu. Hehe kan ju inte skylla på att jag inte orkar umgås pga att jag är gravid längre.
Kommer bli en skoj vår... hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar